torstai 9. elokuuta 2012

People Change, Things Go Wrong, Shit Happens, Life Goes On

IMG_0919 IMG_0916 IMG_0912 IMG_0903 IMG_0934 IMG_0935 IMG_0929 IMG_0920

Moikka kaikki! Jee 50 lukijaa täynnä! Elikkäs maanantaina mentiin ripariporukalla janinalle ja suurin osa jäi kans yöksi including me. Alkuillasta oli vähä problemia et porukka löys perille ku mä olin niin mahtava neuvoja... :D kukaan ei voi olla huomaamatta ylästön valintataloa! Sit ku kaikki löys oikeaan osoitteeseen ni lähettii kattoo leffaa janinalle. Kesken leffan meille tulki kamala nälkä ni lähettii hakee pizzaa ylästön pizzeriasta. Isoset sitte liitty meijä seuraan siinä ja lähettii safkan jälkee takas janinalle tsekkaa leffa loppuu. Ja nois mun maakuvista vielä, että tosiaankin mua nauratti niiiiin paljon et kaaduin vaa siihe maaha ja sit en tiiä miks mut nea tuli potkii mua:( Ja laitoin kans tähä väliin tämmösii kivoja kuvia WEHEARTIT:stä ku noi pisti silmään siellä:) Eile makasin vaan kuolleena himassa, koska olin ja oon vielki vähä kipiä...

5 kommenttia:

  1. voitko tehä huonepostauksen tai jotai hius/meikki tutorialeja? :))

    http://laughoftenn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny huonepostauksen jo :) mut noist meikki/hius tutoist ni pitää kattoo koska en oo kumminkaa mikää meikki expertti:D

      Poista
  2. eiks me menty tiistain jannulle yöks:Dhahahh

    VastaaPoista