lauantai 31. maaliskuuta 2012

Haaste!

löysin nyt tämmösen haasteen:D

Kiitä ensin haasteen antajaa ;)
Kiitos Sofia!!
1. Haasta bloggajat:
Kaikki bloggaajat jotka lukee tän;)
1. Mitä mieltä olet itsestäsi ?
oon ihan tyytyväinen itteeni välillä vaa tulee semmosii et hyi mun maha on iha hirvee tai naama tms
2. Arvostatko kavereitasi ?
TODELLAKIN!
3. Jos saisit valita viisi TAVARAA autiolle saarelle mitkä ne olisi?
loputtomasti ruokaa, kameran, jonkun hienon suihkarin, bikinit ja mun sängynXD
4. Mitkä ovat 4 lempi blogiasi ? :)
www.wouldikissyou.blogspot.com
www.far-from-perfect-jenni.blogspot.com
www.lifeofsilja-blogspot.com
www.leave-world.blogspot.com
5. Oletko ikinä loukkaantunut mistään blogiisi tulleesta kommentista?
kyl mä yhest
6. Onko blogin kautta tullut pelkkää hyvää vai jotain negatiivista oikeaan elämään ?
pelkkää hyvää:)
7. Esitä 7 toivetta blogillesi( ei lisää toivomuksia)
enemmän lukijoita, se että saisin ladattuu mun pärstäkuvan tohon profiiliin, hienompi banneri, blogger toimisi, enemmän kommentteja, rakentavaa palautetta!
8. Jos saisit tehdä ihan mitä tahansa blogillesi mitä haluaisit 1 asia ( saada rahaa, lukijoita, poistaa ihan mitä vain )
saada rahaaXD (oon ahne)
9. Jos olisit animaato hahmo mikä olisit ?
hirrrveen vaikee ku näit on niiiiin paljo varmaa hessu hopo ku oon semmonen hömppä:D
10. Unelma matkakohde ?
apuaa oon ollu jo niin monessa... HAHAA ETELÄ-AFRIKKA JA ERITYISESTI KAPKAUPUNKI
11. Oletko jalat maassa vai pää pilvissä?
sekä että
12. Pidätkö pohtimisesta vai nopeista ja helpoista jutuista ?
nopea ja helppo on mun juttu
13. Mitä et voi sietää ihmisessä ?
se että ei voida myöntää että on väärässä ja jos ei oo oma ittensä
14. Mikä on ensimmäinen asia mistä tykkäät kun olet tutustunut ihmiseen ?
luonne varmaan..
15. Jos voittaisit lotossa mikä olis varmaan ensimmäinen lause sun suusta ?
alkaisin varmaa itkee ku en koskaan IKINÄ voita missään ni kiittelisin siin varmaa kaikkii ja sillee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti