maanantai 26. maaliskuuta 2012

Kouvola hoodz and weekend!

IMG_9825

IMG_9824"

IMG_9823

IMG_9732

IMG_9645

mahtavia kuvia taas eikö? no mun viikonloppu vierähtiki Kouvolassa, Kian kanssa ja leffassa. Mitäs te teitte? Perjantaina olin tosiaankin kattomassa sen Nälkäpelin ja pakko sanoa, että se oli aivan mahtava leffa! Lauantaina hyppäsin Ritvan kanssa junaan ja mentiin Kouvolaan kattomaan muodostelmaluistelun kansallisten sarjojen loppukisoja ja siinä samalla oli myös SM-noviisien hopeafinaali. Oli kaikenkaikkiaan kiva päivä ja kierreltiin vähän Kouvolan keskustassa:D Sunnuntaina näin Kiaa ja käytiin hesessä syömässä. Mulla oli tosi kiva vknloppu! Nyt katonki täs täykkäreitä, moro. Ja tosta kuvahommasta en voi nyt laittaa mitään kuvaa mun lounaasta koska en ottanu siit kuvaaXD

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi Sul:)Liitynn:D

    +täs mun jos kiinnostaa kurkata:)

    http://lifewithyourfriends.blogspot.com

    VastaaPoista