maanantai 13. helmikuuta 2012

10 things I hate about you

teen nytten vähän tämmösen einormaali postauksen, nimittäin kerron vähän mun rakkaudesta<3!

Starbucks




elikkä tää mun Starbucks tarina alkaa monen vuoden takaa. Matkustellaa äidin kaa tosi paljo ja sit kerran mentiin thaikuis yhtee kahvilaa ja maistoin vähän sitä kahvii ja mä olin ihan myyty! sen jälkee oonki ostellu täält suomest niit jääkahvei, jotka ei kyl vedä vertoi frappucinoille. yleensä ensimmäinen asia mitä tehdään kun päästään hotellille niin lähdetään ettimään lähintä starbucks kahvilaa, ellei äiti sit jo alunperin tiiä sitä.

ja huomenna onkin ystävänpäivä, jonka mä tuun viettää mun rakkaiden kavereitten kaa<3

kuvaa aika hyvin mun ystävänpäivää. meil on taas huomenna kisat Espoossa tällä kertaa:D täs viel muutamii biisei mitä oon täällä nyt raiskaillu viime päivinä.









mukavaa maanantai iltaa, postailen taas huomenissa!<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti