maanantai 27. helmikuuta 2012

me ollaa Suomen mestareit, viitsi viitsi oltii 12. Haittaakse?

viime viikonloppu oli tosi kiva ja erittäin tapahtumatrikas. Kuvia mulla onkin ihan mukavasti, sillä kerron samalla mun päivästä ja aattelin laittaa viel mun lemppari arskalasit tänne, here you go!


huhhu, että näytän järkyttävältä:D



rakastanko vai rakastanko noita ripisiä?






tossa nyt kuvia lauantailta ja sunnuntailta. molempina päivinä oli aikanen herätys jessjess sentää meni unirytmi takas paikallee. Lyhkärin päivänä saatii vähän yli 30 pistettä ja oltii 11. Vapaan päivänä meni kans tosi hyvin pari kaatumista vaa ja saatii jotain 52 pistettä ja jäätii 12. ei kllä hirveesti harmittanu jäädä vikaks ja kiljuttii lauantaina ku oltii 11. ekaa kautta SM-junnuis ja oltii jo varauduttu siihe et oltii vikoi mut ei! Sunnuntaina oli viel kisoje jälkee Skaters party, jos vaa luisteltii:D siel oli kans Uniikki ja Mikael Gabriel. Ja sitte keskiviikkona vielä Kroatiaan kauden vikoihin kisoihin! vähän on surku, koska tää kausi on menny todella nopeesti!



nää on ne ginan lasit, kuten varmaan muistattekin:D

nää mä ostin viime kesän glitteristä makso varmaa joku 8e

Ostin nää rhodokselt toissa kesän 5e


h&m aleista joku euron tyylii:D

viime kesän kans hommasin nää kotkasta tarjoustalostaXD noi on kyl kivat kans joku 8e

sit löysin mun laatikosta tommosen kyltin jossa on ihana teksti<3 sain sen joskus pari vuotta sitten lahjaks pinjalta


lähen kattoo kolme miestä ja tyttö sarjaa ja vähä jo pakkailee! heido!<3

1 kommentti: