sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Meikkiää!

hellou!<3 sain vihdoin aikaseks sen arkimeikki postauksen ! mutta eka tän päivän ostoksia


toi oli rakkautta ensisilmäyksellä<3 H&M 14,95

1,95 h&m



minä ilman meikkiä!

aluks mä laitan Rimmelin peitepuikkoo kaikkein kriittisimmille kohdille. Sen jälkeen mä levitän The Body Shopin meikkivoidetta koko naamaan, sitten mä laitan Maybelinen valokynää, kaikkiin semmosiin kohtiin joita mä haluun korostaa, amorin kaarelle, poskipäihin, leukakuoppaan ja nenään siihen silmien väliin semmonen viiva.


01

sen jälkeen laitan kulmiin tumman ruskeeta kulmakynää. Sitten levitän Rimmelin puuterii nenänpäähän, leukaan ja T-alueelle. Arskapurska on Seppälästä Wet'n Wildin ja makso varmaa joku 6 e ja oon tykänny tosi paljo! sitä levitän samalla lailla ku poskipunaa eli poskiluitten päälle. toki jokaisella on oma tyyli ja mä tykkään tosta tavasta.


 Laitan viel lainerin jos jaksan ja sitte vaa ripsarii ja tommone tuli! kyl ripset onnistu ny hyvin:D

joo toi oliki ainut ja paras kuva koko meikistä:D näytän kyllä aika karulta mutta älkää antako sen häiritä! ja voihan paska noista kaikist tuotteist ei löytyny kunnon kuvaa ni laitoin nyt vaa ne mitkä oli hyvii
VIELÄ MUUTEN  YKSI IÄNIKUINEN ASIA! oon nyt taas päättäny ostaa virosta hiusvärin ku ne on oikeesi nii halpos siel 

oisko toi kivanvärinen? älkää välittäkö mitä teen tässä kuvassa tai miltä näytän keskittykää vaa niihi hiuksiin :D ehkä totaki tummemmat ois kyl kivat! mut pitäkää hauska hiihtoloma! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti