keskiviikko 15. helmikuuta 2012

No matter where we are









jess! näistä kuvita tuli huvälaatuisiaa!! wuhuu joo moi muuten:) tossa olikin kaikki kuvasaldo tältä päivältä. noi ekat kuvat on napsitu hypäril ja sit noi kaks treeneist. Ja katoin anttilan katalogista tota ripsarii ja se oli vaa 5 euroo ni sitte mun äiti kävi ostaa sen. onks teil kokemuksii tosta? hyvä vai huono? vaik se nyt osottautuiski iha shaibaks ni en mee vararikkoo koska se oli vaa 5e:D ettäs näin tänään! oisko teillä muute mitää toivepostaus ideoita, saa pyydellä iha mimmosta vaa :D meikkaminenkin menee mut en osaa tehä mitää superhyper hienoi meikkiei. mut laittakaa ehdotuksia. joo ja nyt minä menen tekemään jotain fuckin ussan analyysiä jostain virrestä? c'mon mä kuoleeen, ei mulla muuta:)




hyväää yötä!! ja oikeesti ette tiiä kui paljo mua ärsyttää ku mun mielest se normaali teksti on liian iso ja sit tää pieni on NÄIN PIENI EN KESTÄ OIKEESTI

2 kommenttia:

  1. tee sellanen postaus ihan sun perusmeikistä, tai sit jostain vähän juhlallisemmasta, videolla tai kuvilla:) myös vaikka huonepostaus, tai joku ns. "syvällisempi" ajatuksia herättävä postaus ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kiitos!! alankin jo toteuttelee jotain noista;)

      Poista