lauantai 19. toukokuuta 2012

Ei mennyt ihan putkeen ei...

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket

Photobucket 

shortsit Weekday, toppi JC, pitsitoppi GT, kaulahuivi Anttila

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket 

Kisakatsomoa ollaan tänään meillä pidetty MonanJasun, Janinan ja Hennan kaa. Alussa Suomella meni ihan hyvin, mutta sitten Venäjä tuli ja vei voiton. Eniten meit kuitenki ärsytti Malkin, joka koko ajan nuoleskeli sen huulia :D ei siinä mitään hyvä pelaajahan se oli ja silleen... Ainiin tossa yhessä kuvassa näkyy mun JumpIniä, jonka sain eilen valmiiks! Se on mul tälki hetkel päällä;)
Kun sain mun kamut häädettyä meiltä, mun pikkusiskot tuli meille mun nimpparikahville. Sen jälkeen lähettiin äipän kaa vielä titititidiii ja yllätyksienyllätys Starbucksiin mun nimpparikahville:D Noi frappucinot on parhaita! Tänään on kaikenkaikkiaan ollut tosi kiva päivä hyvässä seurassa ja huomenna Suomi sitten pelaa pronssista ja saa nähdä miten käy! Meil on huomen kans jengikastajaiset ni postausta luvassa taas huomenna! <3
Photobucket

2 kommenttia: