perjantai 11. toukokuuta 2012

Näin meillä tänään

Kuva0217 

koittakaahan saada jotain selvää tosta kuvasta:D elikkäs tänään kun jäänajokone oli ajamassa meidän jäätä niin se meni rikki kesken ajon! no siinä sitten reippaina tyttöinä mun jengiläiset sitä lähti työntämään ja minä tätä todistelin laidalta, koska mulla kävi eilen pieni accidentti jäällä:(  Asiasta kukkaruukkuun. Ostin joskus kolmosella Thaimaasta Hello Kitty peilin, joka on ollu mun meikkauspeili siitä asti kun sen aloitin eli aika kauan:D Viime viikolla se oli sitten jäänyt lattialle ja vielä mun päiväpeiton alle ja kun minä siinä sitten pirteänä aamulla nousin, niin astuin sen päälle ja alhaalla tulos. Äidille sitten surkuttelin tota koska toi oli oikeesti maailman paras kisamatkapeili, niin äipä sitten lupasi thaikuista uutta kattoa. ja TADAA! tommonen tuli ja vielä aito! :D ihana on<3

IMG_1932

IMG_1931 

IMG_1941

huomatkaa lätkäpeli taustalla;) Jep no tää oli ihan tämmönen pikainen päivittely, huomenna sitten kunnon 
postaus, koska jenkki sukulaiset tulee kyläilemään. Jatkan nyt ton matsin kattomista 3-1 oeeee<3

love: Emma<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti