maanantai 14. toukokuuta 2012

Haaste!

Hellou! Sain tämmösen haasteen Minnalta eipäs muuta so here we go!

1. Mitä aiot tehdä tänä kesänä, mitä et oo aiemmin tehny?
päästä ripille ja mennä jonnekkin uuteen maahan mis en oo vielä ollu esim. Espanja tai Bulgaria


2. Mikä on kauneinta ja kauheinta mitä sulle on sanottu?
Hmm tää on vaikee koska unohan nää aika nopeesti, kaunein varmaan positiivisia juttuja ulkonäköön ja kauheinta jotain mikä liittyy mun perheeseen ja kavereihin

3. Käytkö baareissa, miksi ja kuinka usein? Miten ilta yleensä päättyy?
En käy, koska oon vielä alaikänen


4. Jos saisit tietää että sinulla olisi elinaikaa muutama päivä, mitä tekisit?                                             No huh ompa masentava kysymys :( toteuttaisin mun Before I die... listan. Ja en kuolis ennen ku se on valmis


5. Jos saisit tehdä mitä vaan millä voisit tienata rahaa, mitä silloin tekisit?                                                   Olla lentoemäntä tai pitää jotain Talk Showta. Haluisin myös BB:seen, mutta se ei oo työ :(

6. Unelmiesi mies/nainen?
Mies: Josh Hutcherson ja Zac Efron. Empä muuten perusta tosta jälkimmäisestä, hyvännäkönen mut toi eka olisi jotain niin unelmaa. Nainen: Eva Longoria Parker, mun pari kaveria ja Isabelle Fuhrman

7. Mihin kiinnität huomiota muissa ihmisissä? Mihin taas et kiinnitä huomiota?
Kun ekan kerran nään ni vaatteet ja ulkomuoto, koska en tunne sitä. Jos pidemmän aikaa oon tuntenu ni luonteeseen ja käyttäytymiseen välil vaatteisinkin.

8. Mikä olisi pahinta mitä sinulle voisi käydä nyt?
Joutuisin lopettamaan luistelun, mulla todettais joku vakava sairaus ja et mun joku läheinen kuolisi:(

9. Paskin vitsi mitä oot kuullut?
No en oo kuullu huonoja :D kaikki mitä oon lukenu jostain koululainen-lehdistä, tyyliin miksi Tarzan on vihreä-vitsejä tms.

10. Jos saisit valita maailmaan kaksi väriä (mitään muita ei siis olisi) mitkä ne olisivat? Sano muutama esimerkki miten värit ilmenesivät.
Keltainen ja taivaansininen

11. Mikä olisi hirvein tapa kuolla, miksi?
HUKKUMINEN ehdottomasti ja joku missä kärsii:( mut toi hukkuminen ja kaikki missä ei saa henkeä on pahimpia

empäs jaksa haastaa kun ei ole pakollista kai? :D

heart: Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti