keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ihon hoitoa

Hey! Päätin nyt tehdä postauksen mun ihonhoidosta ja ihonhoitotuotteista mitä käytän. Aattelin kans et vois tehän samanlaisen sitten hiustenhoito tuotteista niin laittakaa kommenttia mitä piditte;)

IMG_1442

Iltasin pesen eka silmämeikit tolla Maybellinen silmämeikinpoistoaineella, joka on ollu omasta mielestä hyvä. Se ei vaa sovellu vedenkestävälle meikille :( Tota saa sieltä mistä voi ostaa Maybellinen tuotteita. Sen jälkeen pesen mun loput naamameikit Nivea Visagen Clean Deeperillä. Ja jos oon oikein laiska (kuten oon aika usein) niin hyppään suoraan vaan suihkuun ja pesen kaikki meikit Lumenen Clear it upilla. Ja toi on ehkä paras meikinpoistoaine mihin oon törmänny! En vaa tiiä onks se hirveen hyvää silmille:D mut jaa ei mulle oo ainakaan tullu mitään. Näitä kaikkia saa hyvin varustetuista tavarataloista niinkuin mainoksissa sanotaan.

IMG_1444

Laitan tätä aina aamuin ja illoin, kun oon käyny suihkussa tai muuten vaa pessy naamani. Ostin tän Neutrogenan kasvoveden vasta vähän aikaa sitten, joten en oo vielä huomannu mitään eroa mun naamassa, mutta hyvä toi on ollu. Muutenkin tykkään Neutrogenan tuotteista. Tätäki saa just cittarista ja prismasta jne.

IMG_1445

Tätäkin laitan aamuin ja illoin kasvoveden jälkeen. Nivean control shine on aika uus, mutta tää on ollu kyllä ihan hyvä. Ei iho kiillä enää niin paljon tän jälkee:D

IMG_1449

aina sillon kun jaksan niin laitan kasvonaamion ja tää on tosi hyvä ja kestää pitkään! ostin prismasta ja makso vähän yli 5e, eli ei hirveen hintava kun tätä voi käyttää monta kertaa. Tuoksuu hyvältä<3

IMG_1452

vartalokuorintaa käytän noin kerran viikossa tai useemmin ja tän äiti on ostanu Thaimaasta ja tää on hyvä.

IMG_1465
IMG_1447

























Toi suihkuöljy/saippua on ihan mun suosikki, se tekee ihosta niin ihanan pehmeen! Rasvan ostin kroatiasta ja oon tykänny tosi paljo ;) tuoksukin on aivan mahtava<3

IMG_1376

hope u liked ja laittakaa kommenttii! :)

2 kommenttia: